tiistai 11. syyskuuta 2012

Kuka minä olen?

Hei,

chilifoorumi.fi -sivustolla olen käyttänyt nimimerkkiä ChiliChillailija ja sillä jatkan täälläkin.

Eli olen siis chiliharrastaja, kotoisin Jyväskylästä ja olen kasvattanut chilejä vuoden 2012 maaliskuusta alkaen. Harrastus on vienyt mukanaan, mopo on karannut käsistä ja tässä sitä nyt ollaan.
Eri lajikkeita on ollut muutamia:

Aji Cristal 2kpl.
Turbo Pube 2kpl.
Campane
Biquinho
Orange Habanero
Jalapeno Hercules 2kpl
Tuntematon Pubecens
Gyuana Baccatum 2kpl

Lajikelista ei ole ollut yhtä massiivinen, kuin muilla kasvattajilla, mutta tuossa on ollut minulle ihan tarpeeksi kasveja. Syötävääkin on tullt jo muutamia podeja per lajike, mutta ei kaikista.

Tällä blogissa kirjoittelen juttua omista chilinkasvatuksistani ja muusta chiliin liittyvästä.
Tuossa vielä linkki päiväkirjaani chilifoorumi.fi: ssä:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.0

Tästä se lähtee ja näistä se jatkuu!






1 kommentti:

  1. Ihan asiallisen näköinen bloginalku. Onnea matkaan! ;)

    VastaaPoista